פרסום ראשון: אחרי ספקות ודחיות, פיני עזרא יכהן כנציג ש"ס החדש בירושלים

    בנצי ליזרוביץ | צילום: מתוך "טוויטר" 2 Comment on פרסום ראשון: אחרי ספקות ודחיות, פיני עזרא יכהן כנציג ש"ס החדש בירושלים
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף לסאגה: אלי שמחיוף, מי שמכהן שנים רבות כנציגה הבכיר של תנועת ש"ס בירושלים, פורש מחברותו במועצת העיר, את מקומו יתפוס הפעיל השס"י פיני עזרא, שמינויו צפוי להיות מאושר בישיבת מועצת העיר ביום חמישי הבא.

    למרות שזכתה בחמשה מנדטים בבחירות האחרונות לעיריית ירושלים, מתנהלת הסיעה מזה תקופה כשהיא חסרה אצבע אחת, וזאת לאחר ששמחיוף הושהה מכל תפקידיו במועצה, עקב הרשעתו בפרשת "הולילנד".

    מתוך ציפייה להצלחת הליך הערעור שהגיש, ביקש שמחיוף לדחות את התפטרותו הפורמאלית ממועצת העיר, אך בהחלטה משותפת עם יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי, הוחלט כי הוא יתפטר עד להוכחת חפותו והשלמת ההליכים המשפטיים.

    ההחלטה, שהתקבלה כבר לפני חודשים ונדחתה מסיבות שונות אחרי שכבר הייתה מוכנה על סדר יומה של העירייה, צפויה להיכנס לתוקף. ל'קול חי' נודע כי כבר בישיבת המועצה ביום חמישי הבא, צפוי לעלות מינוי של פיני עזרא לאישור, ובכך יושלם ההליך שישיב את הסיעה המקומית לתפקוד מלא.

    שמחיוף כתב הערב לקרוביו: "בעקבות התייחסות השופטת מרים נאור נשיאת בית המשפט העליון היום לפניית תנועת אומץ אשר אמרה כי ייקח עוד זמן עד לקבלת פסק הדין הסופי בפרשית הולילנד, ועקב הזמן הממושך המתארך, ובהתייעצות עם מורי ורבי שליט"א, פניתי ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי שליט"א בבקשה שימנה בהקדם את חברי הרב פיני עזרא למלא את מקומי כחבר מועצה בעיריה בסיעת ש"ס אשר יוכל לתת מענה לפניות התושבים הרבים בעיר, עד אשר תוכח חפותי בעז"ה ואז אשוב באופן מיידי לכהן  כחבר מועצה ולשרת את תושבי העיר היקרים ובפרט את בני התורה אשר הם קרובים מאוד לליבי. יה"ר שיזכה להגדיל תורה ולהאדירה ולקדש שם שמים אמן".


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא מעניין אף אחד אולי תביאו כתבות יותר מענינות

    2. 1

      פיני הוא מלך ב"ה שסוף כל סוף הגיע הזמן להכניס מישהו ראוי וטוב במיוחד למערכתנו למרות כל הפוליטיקות מסביב אריה אתה אריה